Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:17:12+01:00
Pole kwadratu o boku a=a²,,,,pole prostokąta =ab=(a-1)(a+1)=a²-1 odp.większe pole ma kwadrat i to aż o 1
2009-11-22T13:25:01+01:00
Przyjmijmy, że a=5
Pole kwadratu liczy się a², czyli pole kwadratu wynosi 25
Pole prostokąta liczy się a×b, czy 5-1x5+1=4x6=24
Pole kwadratu jest większe.
2009-11-22T13:35:01+01:00
Pole kwadratu jest większe. Jak wybierzesz sobie jedną z dowolnych liczb to pole prostokąta będzie mniejsze od pola kwadratu o 1.