Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:21:22+01:00
Podmiot liryczny jest osobą która wróciłą z wojny. To doświadczenie pozbawiło go nadziei. Jednak tak prozaiczne sprawy jak jagody czy las, spotkanie z ukochaną osobą po powrocie przywróciły mu ją
2009-11-22T13:22:01+01:00
Jest to człwiek który wrócił z wojny cieszący sie normalnymi sprawami jak zbieranie jagód czy leżenie w cieniu drzewa . Cieszy się również ponieważ może być z ukochaną osobą
2009-11-22T13:22:12+01:00
Podmiotem lirycznym jest osoba która przeżyła wojne