Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:09:12+01:00
Flaga- sa w niej kolory biały i czerwony stały się barwami oficjalnie symbolizujacymi Polskę w wyniku ustawy sejmowej z 1831r. obecnie sa w roznych miejscach np . przy urzedach panstwowych

godło obecnie jest to wizerunek zwrłoconego w prawo orla bialego w zlotej koronie , ze zlotymi szponami i dziobem , na czerwonym tle . godło w tej formie zostało ustawione w 1989 r i nawiazuje do wizerunku obowiazyjacego przed 2 wojna swiatowa

hymn- mazurek dabrowskiego zostal uznany za oficjalny hymn polski w 1927r na mocy decyzji sejmu 2 rzeczpospolitej
1 5 1
2009-11-22T18:33:43+01:00
SĄ TO BARWY UMIESZCZONE NA PŁUTNIE KTÓRYMI CHARAKTERYZUJE SIE DANE PAŃSTWO NAJCZEŚCIEJ UMIESZCZONE TAKŻE NA BANDERACH

GODŁO POLSKI- JEST TO RZECZ LUB ROSLINA ALBO ZWIERZĘ KTÓRE CHARAKTERYZUJE DANE PAŃSTWO. NAJCZEŚCIEJ ZWIĄZANE Z LEGENDĄ

HYMN POLSKI- JEST TO PIEŚŃ PATRIOTYCZNA KTÓRĄ POLACY ŚPIEWALI NA POLU BITWY NAPISANY PRZEZ JÓZEFA WYBICKIEGO
1 5 1