Odpowiedzi

2009-11-22T13:22:28+01:00
Alergia jest schorzeniem u podstawy którego leży nieprawidłowa (nadmierna) reakcja układu odpornościowego na czynniki zewnętrzne takie jak np.
*substancje lotne - pyłki, kurz, sierść, zarodniki pleśni,
*niektóre pokarmy - mleko, jajka, cytrusy,
*związki i substancje chemiczne - metale, guma, barwniki, konserwanty, antybiotyki itp.,
*drobnoustroje - bakterie, grzyby,
*pasożyty - glista ludzka, owsiki,
*jady owadów - pszczoły, osy, szerszenia,

Proszę bardzo! :)
2009-11-22T13:41:27+01:00
W artykułach jako przyczyny alergii podają:
- podłoże genetyczne
- substancje lotne - pyłki, kurz, zarodniki pleśni,
- niektóre pokarmy - mleko, jajka, cytrusy,
- zanieczyszczenia, szczególnie atmosfery
- związki i substancje chemiczne
- drobnoustroje - bakterie, grzyby,
- odchody roztoczy kurzu domowego,
- składniki sierści zwierząt domowych
- jady owadów - pszczoły, osy, szerszenia,
- leki (np. penicylina)
- oraz pasożyty - glista ludzka, owsiki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:45:21+01:00
- podłoże genetyczne
- substancje lotne - pyłki, kurz, zarodniki pleśni,
- niektóre pokarmy - mleko, jajka, cytrusy,
- zanieczyszczenia, szczególnie atmosfery
- związki i substancje chemiczne
- drobnoustroje - bakterie, grzyby,
- odchody roztoczy kurzu domowego,
- składniki sierści zwierząt domowych
- jady owadów - pszczoły, osy, szerszenia,
- leki (np. penicylina)
- oraz pasożyty - glista ludzka, owsiki
1 5 1