Odpowiedzi

2009-11-22T13:22:07+01:00
nadanie imienia szkole

Moja szkoła 19 czerwca dostała imie wacława nałkowskiego w ten dzień była bardzo długa ale zarazem ciekawa akaddemia byłu chilliderki i przeróżne tańce skoki i nagrody to chyba było najwiekrzew wydarzenie w mojej szkole ty muszisz zmienic na swoja szkołe;DD;
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:41:55+01:00
Pewnego razu byłam na spacerze z przyjaciółką.Po spacerze poszliśmy do domu mojej przyjaciółki Kasi.Na moich oczach urodziło się pięć malutkich kotków były takie słodkie.Każde było inne jedno było łaciate drugie było rudo-brązowe trzecie było szare czwarte było całe czarne a piąte było biało-szare.Moja przyjaciółka dała mi jednego i wybrałam sobie tego rudo-brążowego i nazwałam go Kama.
2 1 2