Odpowiedzi

2009-11-22T13:21:39+01:00
Ponieważ Szwajcaria nie należy do UE.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:22:01+01:00
Unia Europejska jest w strefie Schengen, a Szwajcaria nie jest nawet w Unii Europejskiej. Nie dość, że na przejściu granicznym trzeba pokazać paszport to trzeba przygotoać (jeśli nie ma się winiety) 20 Euro/30 Franków.
2009-11-22T13:21:39+01:00
Ponieważ Szwajcaria nie należy do UE
1 5 1