Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:23:23+01:00
Dwa ładunki odpychają się lub przyciągają z siłą wprost proporcjonalną do iloczynu wartości ładunków a odwrotnie proporcjonalną do kwadratu odległości między nimi
24 4 24
2009-11-22T13:27:04+01:00
Siłą wzajemnego oddziaływania (przyciągania lub odpychania) dwóch naelektryzowanych kuleczek jest wprost proporcjonalna do iloczynu ich ładunków i odwrotnie proporcjonalna do kwadratu odległości między środkami kuleczek.Stwierdzenie to nazywamy Prawem Coulomba.
11 2 11