Odpowiedzi

2009-11-22T13:29:54+01:00
Vp=3*2*4=24m3

24m3---100%
xm3----78%
x=18,72m3 objetośc azotu

24m3--100%
ym3---21%
y=5,04m3 objetosc tlenu
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:31:02+01:00
V=3m*2m*4m=24m3
tlen 20,95%*24m3=5,028m3
azot 78,08%*24m3=18,7392m3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:33:32+01:00
Vc=3*2*4=24m³
Obj tlenu(21% powietrza)=24m³*0,21=5,04m³
Obj.azotu(78% powietrza)=24m³*0,78=18,72m³
24m³-(5,04m³+18,72m³)=24-23,76=0,24m³
0,24m³ są to inne gazy