~~Krzyżacy~~
1. Wypisz te postacie historyczne które występują i wypowiadają się w krzyżakach(tek które są tylko wspomniane nie mogą być):

Władysław II Jagiełło, Mikołaj Kopernik, Królowa Jadwiga, Ulrich von Jungingen, Powała z Taczewa, książę Witold, książę mazowiecki Janusz I Starszy.
2.Danusia i Jagienka to bohaterki o osobowościach:
a) kontrastowych
b) podobnych
c) tożsamych, niemal identycznych
Uzasadnij swoją wypowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:32:12+01:00
1. krol Wladyslaw jagielo. krolowa jadwiga, ksiaze litewski witold, ksiezna Anna Danuta, ksiaze mazowiecki Janusz, zawisza czarny, powala z taczewa zyndrom z maszkowic, krzyzacy. konrad iu urlyk von jugwigen
2.a kontrastowych pozniewaz kazda z nic byla inna i to je dosiebie oprzyblizalo razem bylyby idelane
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:32:33+01:00
Konrad von Jungingen
Władysław Jagiełło
Krzyżacy
Polacy
Tatarzy