Odpowiedzi

2009-11-22T13:40:01+01:00
Hej, znam tylko kilka nazwisk. Oto one:
1. Tadeusz Kościuszko
2.Julian Ursyn Niemcewicz
3.Józef Orłowski ( chyba)
4. Józef Sowiński
5. Michał Sokolnicki
6. Karol Kniaziewicz

Dzieł sztuki niestety nie znam.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:43:44+01:00
Szkołę Rycerską ukończyli m.in.:
- Tadeusz Andrzej Bonawentura Kościuszko
- Stanisław Fiszer
- Jakub Jasiński
- Józef Longin Sowiński

Klasycyzmy:
- Antonio Canova - "Trzy Gracje"
- Jean-Auguste-Dominique Ingres - Wielka odaliska

Sentymentalizm:
- Johann Henrich von Dannecker - ''Amor i Psyche"

Rokoko:
- François Boucher - Toaleta Diany
- Nagrobek Amalii Mniszchowej w kościele św. Marii Magdaleny w Dukli
- Ignaz Günther - Anioł stróż
1 1 1