Opisz w zeszycie świnkę morską na podstawie podanych zdań.
Aby uniknąć powtórzeń, zastosuj zaimki i synonimy.

-Świnka morska nazywa się Olafa.
-Świnka morska ma 2 lata.
-Świnka morska ma lśniące futerko o kolorze brązowo- biało- czarnym.
-Sierść świnki morskiej jest niezbyt długa.
-Rozetki na futerku nadają śwince figlarny wygląd.
-Świnka morska jest przyjacielska i ma łagodne usposobienie.
-Świnka morska reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i kroki opiekuna.
-Świnka morska lubi być głaskana i noszona na rękach.
-Świnka morska jest bardzo łakoma- najchętniej zjada świeżą trawę.
-Świnka morska musi ścierać sobie zęby o kawałek suchego chleba.
-Świnka morska czasem hałasuje nocą, uderzając suchym chlebem o ściankę akwarium.
-Świnka morska potrafi się szybko poruszać, ale nie jest zbyt zwinna.
-Ze świnką morską można nie tylko nawiązać kontakt, lecz także się zaprzyjaźnić.

2

Odpowiedzi

  • Nano
  • Rozwiązujący
2009-11-22T13:35:14+01:00
Moja świnka Morska nazywa się Olafa i ma 2 lata. Ma piękne krótkie ,błyszczące czarno-biało,brązowe Futerko.Ma kilak rozetek na futerku Co nadaje jej figlarny wygląd. Jest przyjacielska i lubi się bawić.Gdy usłyszy mój głos zdaje się odpowiadać cichym,radosnym popiskiwaniem.Mieszka Ona w akwarium .
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:36:37+01:00
Świnka morska ma na imię Olafa, ma ona 2 lata. Ma lśniące futerko o kolorze brązowo- biało- czarnym jej futerko jest niezbyt długie ale rozetki na futerku nadają śwince figlarny wygląd. Świnka ta jest przyjacielska i ma łagodne usposobienie, reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i kroki opiekuna.

mam nadzieje ze pomoglam.
5 4 5