Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:34:28+01:00
200g mąki
200g soli
125 cm3 wody
Makę wymieszaj z solą i dodawaj wodę (tyle aby masa była plastyczna ale nie zbyt rzadka), wyrabiaj 5-10 minut
2009-11-22T13:36:52+01:00
Wsyp do miski 1 kg mąki, z trochę soli zalej wodą i gnieć . Tylko rób dosyć duże bo mogą się kurczyć jak za ciepło . :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:44:54+01:00
Podstawowy skład masy solnej:
1 szkl. soli
1 szkl. mąki
½ szkl. wody (mniej więcej)

jeśli chcesz to możesz dodać łyżeczkę oleju, ja tak czsami robię :)