Odpowiedzi

2009-11-22T13:38:04+01:00
Skrzyp bagienny
skrzyp błotny
skrzyp gałęzisty
skrzyp leśny
skrzyp łąkowy (
skrzyp olbrzymi
skrzyp polny
skrzyp pośredni
skrzyp pstry
28 2 28
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:39:12+01:00
Gatunki skrzypów:
1. skrzyp pstry
2. olbrzymi
3. polny
4. błotny
5. leśny

Nie wiem na podstawie jakiej tabeli, więc napisałam własny:

Zależnie od gatunku, rosną w różnych, przeważnie wilgotnych i zacienionych środowiskach, np. na wilgotnych glebach piaszczystych, podmokłych łąkach, w lasach, nad brzegami potoków, w runie lasów liściastych. Niektóre mogą żyć w suchszych miejscach, np. nasypy kolejowe. W bardzo wielu przypadkach skrzypy są trudnymi do wytępienia chwastami polnymi i łąkowymi.
40 4 40
2009-11-22T13:45:15+01:00
Pstry
polny
bagienny błotny
gałęzisty
pośredni
leśny
łąkowy

22 2 22