Odpowiedzi

2009-11-22T13:40:47+01:00
X-cena ladówki przed obniżką
x-7%x-cena lodówki po obniżce
x-7%x=930
93%x=930
x=1000
odp.1000 zł
2009-11-22T13:41:04+01:00
7% = 7/100

7/100 × 930 = 65,1

930 + 65,1 = 995,1 zł
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:51:46+01:00
930zł ------ 93%
X ----------100%

930zł*100% / 93% = 1000zł

skracają się % i 930 / 93 to10zł * 100 to 1000zł
Cena lodówki przed obniżką to 1000zł ;D
1 5 1