Odpowiedzi

2009-11-22T13:39:58+01:00
-M jak miłość
- za miłość mą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:41:13+01:00
Chlebak - W miłości zardzewiał ptak
Blue Cafe "My road" piękna i nastrojowa piosenka
"Kocham Cię" Chłopcy z placu broni
"wielka miłość" Seweryn Krajewski
James Blunt - "Goodbye my lover" i "You're beatiful"
Wilki - Love story
Brodka - Miał być ślub
Verba - Tak się boję
Akon - Lonely
D-Bomb - Koniec
DKA - Wybacz
Bartosiewicz - Gdy ciebie zabraknie
James Blunt - Goodbye my lover
Jeden osiem l - Jak zapomnieć
PIN - Bo to co dla mnie
Liryczni mordercy - W twoich ramionach (bardzo Ładna)
Red & Spinache - International love
Shout - Przepraszam za miłość
Sumptuastic - Niebo bez Ciebie
Synonim ZP - Znów mi się śnisz
System of a down - Lonely day
Verba - Pamiętasz
Verba - Mogliśmy
air supply - all out of a love

mam nadzieję że pomogłam :)