Odpowiedzi

2009-11-22T13:50:31+01:00
Człowiek musi stawiać sobie wyzwania i cele nawet wtedy gdy nikt od niego tego nie oczekuje musi on sam w życiu dochodzić do wielkich rzeczy zwłaszcza gdy niespodziewają się tego inni
1 5 1
2009-11-22T13:50:37+01:00
Rozumiem to tak , że nawet jeśli ktoś nic od Ciebie nie wymaga , nie mówi Ci co masz robić , nic Ci nie dyktuje , to Ty i tak musisz wymagać wiele od siebie , aby się wiele nauczyc.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:50:39+01:00
Jan Paweł w tych słowach pragnie przekazac nam, że najwięcej mamy wymagac od nas samych, nawet gdy inni od nas niczego nie wymagają ponieważ tylko takim sposobem myślenia świat może stac się lepszym. Jeśli my sami będziemy chcieli pomagac innym możemy liczyc na to, że i inni ludzie będą myśleli w ten sam sposób.
2 3 2