Odpowiedzi

2009-11-22T13:57:51+01:00
Bóg jest prawdą, bo Bóg jest wszystkim. Należy szukać prawdy, ponieważ, gdy będziemy dobrzy, będziemy po śmierci blisko z Bogiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:01:27+01:00
1. Bóg jest prawdą, ponieważ prawda jest w Bogu. Bóg nigdy nie kłamie, a słowa przez niego objawione nigdy nie będą błędne. Wszystko co jest słowem Boga, który jest doskonały, musi być prawdą, więc przenośnie można powiedzieć, że Bóg nie tylko objawia prawdę, ale i jest prawdą.


2. Prawdy należy szukać, dlatego, że prawda jest jedną z ważniejszych wartości, których człowiek potrzebuje. Życie w kłamstwie nikomu nie wychodzi na dobre. Prawda czyni człowieka bardziej szczęśliwym, lepszym. Okłamywanie kogoś, nie wyjdzie na dobrze, ani Tobie, ani temu komuś - zatem oczywiste, że prawdy powinno się szukać.
2009-11-22T14:09:33+01:00
Bóg jest prawda, prawda miłością, troską, przyjacielem . Prawda to światło w ciemnym tunelu kłamstw . Szukamy prawdy, aby wyjść z tego tunelu, aby Bóg mógł nas jeszcze bardziej kochać . Żeby nawracać, tak jak sam Jezus Chrystus.