Odpowiedzi

2009-11-22T13:58:52+01:00
A=60cm2
b=620cm2
d=42000cm2
c=54000cm2
2009-11-22T14:00:49+01:00
1m² = 10dm * 10dm = 100dm²
1m² = 100cm * 100cm = 10000cm²
1m² = 1000mm * 1000mm = 1000000mm² zatem:

a 0,6m²
b 62dm² = 0,62m²
c 54000cm² = 5,4m²
d 420000mm² = 0,42m²

Czyli kolejno:
d, a, b, c

Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:07:43+01:00
Od najmniejszej do największej:

d=420 000mm²
a=0,6m²
b=62dm²
c=54 000cm²


na wspólną jednostkę:
a=0,6m² = 600000mm²
b=62dm² = 620000mm²
c=54 000cm² = 5400000mm²
d=420 000mm²