Z podanych zdan wypisz wszystkie czasowniki w formie nieosobowej, a nastepnie nazwij formy nieosobowe, przypadek,liczbe,rodzaj i funkcje skladniowa

1. Mam nadzieje, ze zebrania beda umieli docenic nasza prace.
2. Zwlaszcza ze udalo sie nam wpasc na ciekawy pomysl

2

Odpowiedzi

2009-11-22T14:05:25+01:00
1.docenić-bezokolicznik
2.udało się-f.nieosobowa
wpaść-bezokolicznik
niewiem czy Ci o to chodziło?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:14:42+01:00
1.docenić-bezokolicznik
2.udało się-f.nieosobowa
3.wpaść-bezokolicznik