Odpowiedzi

2009-11-22T14:01:20+01:00
60% z 30 = 18 chlopcow, 12 dziewczat

10 sie przenioslo wiec ubylo 8 chlopcow i 2 dziewczyny, zostalo po 10
2009-11-22T14:03:57+01:00
30*0,6=18-ilość chłopców przed przeniesieniem
30-18=12-ilosc dziewczyn przed przeniesieniem
30-10=20
20*0,6=12-ilosć chłopców po przeniesieniu
20-12=8 ilosc dziewczyn po przeniesieniu
18-12=6
12-8=4

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:07:20+01:00
30- Liczba uczniów całej klasy.
60%-udział procentowy chłopców w klasie.
x- liczba chłopców
30-x-liczba dziewczyn.
(60/100)*30=18 - liczba chłopców.
30-18=12 -liczba dziewczyn.
30-10=20 - liczba osób w klasie pod przeniesieniu.
20/2=10 - liczba chłopców/dziewczynek po przeniesieniu
18-10=8 -liczba chłopców którzy się przenieśli
12-10=2 -liczba dziewczynek które się przeniosły.

Odp: Do równoległej klasy przeniosło się 8 chłopców , i 2 dziewczynki.