Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:23:22+01:00
P(pierścienia)=16 pi cm^
obw wewnętrzny=6 pi
odw wew.=2 pi r
6 pi= 2 pi r / :2 pi
r=3
P1-POLE KOłA WIęKSZEGO
P2-POLE KOłA MNIEJSZEGO
^-DO POTęGI DRUGIEJ
P(pierścienia)=P1-P2
P(pierścienia)=pi R^-pi r^
16 pi=pi R^-3^ pi
pi R^=16 pi+9 pi
piR^=25 pi
R=5-ODPOWIEDZ
3 2 3
2009-11-22T15:05:44+01:00
Ze wzoru
P=pi x r1 do kwadratu - pi x r2 do kwadratu
jeżeli pole pierścienia wynosi 16 cm do kwadratu a pole wewnętrzne wynosi 6 pi cm to pole zewnętrzne to 16 + 6=22
2 1 2