Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:09:56+01:00
Samochód przez y godzin pokonał 240 km, jadąc ze stałą prędkością x kilometrów na godzinę. Zapisz zależność wielkości y od x.
Z góry, dziękuję!

x*y=240km
2009-11-22T14:10:23+01:00
Samochód
przez y godzin pokonał 240 km, jadąc ze stałą prędkością x kilometrów na godzinę. Zapisz zależność
wielkości y od x.

Moim zdaniem to:
y*x = 240 km
1 5 1
2009-11-22T14:12:22+01:00
X*y=240

wezmy to na logike i podlozy pod wzor z fizyki s = v*t