Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:19:41+01:00
1.Wielokąt foremny to wielokąt który ma wszystkie boki równe i wszystkie kąty wewnętrzne przystające

2.Kąt zewnętrzny wielokąta – to kąt przyległy do danego kąta wewnętrznego wielokąta.

2009-11-22T14:19:53+01:00
Trójkąt foremny to trójkąt mający wszystkie kąty i wszystkie ramiona jednakowe kąt zewnętrzny wielkokąta to kąt mierzony na zewnątrz wielokąta można go wyliczyc odejmując kąt wewnętrny od 360 w miejscy kąta
2009-11-22T14:20:13+01:00
1.Wielokątem foremnym nazywamy taki wielokąt, w którym wszystkie boki mają równe długości i wszystkie kąty mają równe miary.
2 .Kąt zewnętrzny wielokąta – to kąt przyległy do danego kąta wewnętrznego wielokąta.