Odpowiedzi

2009-11-22T14:23:13+01:00
V - prędkość na pierwszym odcinku = 2km/h
v₁ - prędkość na drugim odcinku = 3km/0,5h = 6km/h
v₂ - prędkość średnia = ( 2 + 6)/2 = 8/2 = 4km/h
2009-11-22T14:23:51+01:00
Lacznie 1,5 h (1h i 0,5h) i 5 km (2km i 3km)

2/5 * 30 + 3/5 * 90 = 12+54= 66km/h

jak czegos nie rozumiesz to pisz
Najlepsza Odpowiedź!
  • rsf5
  • Rozwiązujący
2009-11-22T14:24:33+01:00
V=s₁+s₂/ t₁+t₂
v=2+3/1+0,5
v=5/1,5
v≈3,33km/h