Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:26:49+01:00
Moja mama jest bardzo szczupła, ma średniej długości, brązowe włosy. ma błękitne oczy i duże usta. jest wysportowana. często nosi na sobie spodnie jeansowe z paskiem. lubi nosić długie bluzki i modne kapelusze. na swojej ręce ma zegarek a w uszach kolczyki. lubi sportowe buty.


Meine Mutter ist sehr schlank, hat mittellange braune Haare. hat blaue Augen und große Lippen. ist sportlich. Oft trägt eine Jeans-Hose mit einem Gürtel. gerne tragen lange Blusen und modische Hüte. zur Verfügung, um zu sehen sein Ohr und Ohrringe. hat Sportschuhen.
2009-11-22T14:43:54+01:00
Widze, ze tu wiekszośc z translatora tłumaczy. Ja sam Ci napisze:p

Meine Mutter ist sehr schlank. Sie hat lange braune Haare und schöne,blaue Augen. Sie ist hoch und hat große Lippen. Sie trÄgt am häufigsten weiße Bluse und schwarze Hose. Sie mag sich elegant anziehen. Sie interessiert sich für Küche - sie mag kochen. Sie ist sehr nett und freundlich. Sie helft mir immer, wenn ich Probleme habe. Ich kann mich auf sie immer verlassen. Ich liebe sie.

Moja mama jest bardzo szczupła. ona nma długie brązowe włosy i piękne niebieske oczy. Ona jest wysoka i ma duże usta. Nosi najczęsciej białą bluzke i czarne spodnie. Lubi ubierać się elegancko. Interesuje się kuchnią - lubi gotować. Ona jest bardzo miła i sympatyczna. Zawsze mi pomaga, kiedy mam problem. Mogę na niej zawsze polegac. Kocham ją :)