Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:55:29+01:00
Fale dzwiekowe po przez mikrofon i glowice magnetyczna w magnetofonie zapisywane sa na tasmie magnetycznej . Odtwarzanie z tasmy magnetycznej odbywa sie w magnetofonie po przez głowice magnetyczna i przetwarzane na fale dzwiekowe w głosniku .
2009-11-22T22:48:12+01:00
Tesla opracował konstrukcję cewki wysokonapięciowej, wysyłającej silne fale elektromagnetyczne i zaczął pracować nad urządzeniem, które mogłoby te fale odbierać. Jego patent na urządzenie do przesyłania i odbioru fal elektromagnetycznych był gotowy w 1900 roku.Lecz nagrodę Nobla za opracowanie tej konstrukcji dostał Marconi.