Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T14:27:43+01:00
Kolekcja Olka liczy 150 znaczków. A klekcja alka liczy 250 znaczkow. O ile procent kolekcja alka jest wieksza od kolekscji Olka ?

150+250=400

400-100%
100- x

x=(100*100)/400
x=25% - o tyle procent rozni sie ich kolekcja
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:30:49+01:00
Obliczamy różnicę między ilością znaczków
250-150=100
obliczamy w ten sposób:

(różnica w ilości znaczków)/(ilość znaczków Olka)×100%=
=100/150×100%=10/15×100%=1000/15%=200/3%= 66 i 2/3 %
2009-11-22T14:39:01+01:00
250-150:150=100:150=0.66=66%
odp. kolekcja alka jest o 66% większa