Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:36:33+01:00
Miasto warszawa-
1 transport do mista-warszawa
2 zorganizowanie poszczególnych grup zwiedzających
3 zwiedzanie (starówka)
4 zwiedzanie kościołów z przewodnikiem
5 przejażdżka dorożką
6 posiłek w przytulnej restauracji
7 spacer (po starówce)
8 przejazd do łazienek
9 zwiedzanie łazienek
10 powrót,
3 3 3
2009-11-22T14:43:04+01:00
6.00 -Zbiórka na boisku szkolnym
10.30 -Dojazd do Lublina.
10.45 -Zwiedzenie Kościoła św. Ducha (styl gotycki)
11.20 -Zwiedzenie zamku.
11.40 -Zwiedzenie Pomniku Unii Lubelskiej.
12.10 -Zwiedzenie Bramy Grockiej.
12.30 -Przerwa obiadowa.
13.30 -Zwiedzenie muzeum.
14.30 -Zwiedzenie Bramy Grodzkiej.
15.00 -Przerwa na kupienie pamiątek.
15.30 -Zwiedzenie Bramy Krakowskiej.
16.00 -Wyjazd z Lublina do domu.
2 3 2