Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:42:38+01:00
25lat-35
Czlowiek przestaje rosnac
mezczyzni maja okolo 175cm wzrostu a kobiety 164
czlowiek ma wtedy najwysza sprawnosc fizyczną
40-65
pojawiaja sie zmarszczki
we wlosach zmniejsza sie ilosc barwnika (ludzie zaczynaja siwiec)
pojawia sie menopauza
zmniejsza sie ilosc produkowanych plemnikow xd
u kobiet przekiwanie zaczyna sie miedzy 45-55 rokiem
ustaje okres
2009-11-22T14:46:52+01:00
Okres dojrzałości(od ok.20-do40lat)-okres pełni rozwoju:
-osiagnięte zostaje maksimum możliwości fizycznych i intelektualnych.
-załozenie rodziny
-osiągnięcie statusu społecznego i zawodowego
Okres wieku średniego(40-65)-wiele osob w tym okresie jest w pełni sił,jednak zaczynają się powolne zmiany wskazujące na starzenie się organizmu
-u kobiet w tym okresie przypada klimakterium
okres starości(65 i wzwyż)
-częste zachorowania
-spadek aktywności fizycznej i intelektualnej