Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T14:37:44+01:00
Cp=ms/mr*100%
Cp=7g/70g*100%
Cp=10%
2009-11-22T14:38:05+01:00
Cp=ms/mr*100%
ms=7
mr=7+63=70
Cp=7/70*100%=10%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:56:44+01:00
Dane:masa substancji = 7g
masa roztworu = 7g+63g=70
Szukane: stężenie procentowe
Wzór: Cp=m.substancji przez m.roztworu
Rozwiązanie:cp=7 dzielone przez(lub kreska ułamkowa - jak wolisz) 70 x 100%= 700 podzielone przez 70 = 10
Odp. Stężenie procentowe wynosi 10%.
Mam nadzieję że pomogłam:)