Na podstawie dowolnej mapy samochodowej zaproponuj trase przejazdu z Mielca do Kielc. Wypisz odcinki dla ktorych podano odleglosc. Oblicz, ile wynosci dlugosc tej trasy.
-Proponowana trasa.......................................................................
-Odcinki trasy dla ktorych podano odleglosci.................................................................................................................................................................................
-Dlugosc trasy..............................................................................


Wybieram najlepsza odp !!!

3

Odpowiedzi

  • lewi
  • Początkujący
2009-11-22T14:46:06+01:00
Dlugosc trasy 113 km
proponawa trasa mielec wola mielecka borki szczunin rataje slupskie slupia pacanow stopnica smogorzow busko zdroj mikułowice mlyny chmielnik
wola morawica morawice bilcza kielce
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:50:00+01:00
Trasa:Mielec-Kielce
Długosc trasy:114km
Odległosci:1. Kieruj się Ogrodowa na wschód w stronę Seminaryjska 0,2 km
2. Skręć w prawo w Seminaryjska 0,7 km
3. Skręć w prawo w Tarnowska 1,3 km
4. Kontynuuj wzdłuż Trasa 73 12,1 km
5. Skręć w lewo, pozostając na Trasa 73
Przejedź przez 2 rond(a) 36,1 km
6. Kontynuuj wzdłuż Trasa 73
Przejedź przez 1 rondo 33,9 km
7. Skręć w lewo w Wolności 1,6 km
8. Kontynuuj wzdłuż Trasa 982 3,4 km
9. Skręć w prawo 5,4 km
10. Skręć w prawo 8,3 km
11. Skręć w lewo w kierunku Trasa 984 2,9 km
12. Jedź dalej prosto przez Trasa 984
Przejedź przez 1 rondo 7,8 km
13. Skręć łagodnie w lewo w Mickiewicza
2009-11-22T15:54:25+01:00
1godz. 58 min.
113km

Mielec
1. Kieruj się Mickiewicza na zachód w stronę Nowy Rynek 0,3 km
2. Mickiewicza skręca łagodnie w prawo i przechodzi w Legionów 1,2 km
3. Na rondzie 2 zjazd, pozostając na Legionów 0,7 km
4. Kontynuuj wzdłuż Trasa 984 5,9 km
5. Skręć łagodnie w prawo 2,9 km
6. Skręć w prawo 8,3 km
7. Skręć w lewo w kierunku Trasa 982 5,4 km
8. Skręć w lewo w Trasa 982 5,0 km
9. Skręć w prawo w Kościuszki 1,8 km
10. Kontynuuj wzdłuż Trasa 73
Przejedź przez 1 rondo 32,6 km
11. Skręć łagodnie w prawo w Objazdowa 1,6 km
12. Na Trasa 973 zjazd nr 1 w Wojska Polskiego 1,3 km
13. Kontynuuj wzdłuż Trasa 73
Przejedź przez 1 rondo 32,6 km
14. Skręć w prawo, pozostając na Trasa 73 10,1 km
15. Kontynuuj wzdłuż Księdza Piotra Ściegiennego 3,0 km
16. Skręć w prawo w Krakowska 17 m
17. Skręć w lewo w Jana Pawła II 0,2 km
Kielce