Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:51:40+01:00
A) a²+2√2a+2
b) 12x²+12xy+3y²
c) z6(potęga)+6z5(potęga)+9z4(potęga)
d) 5-6√5x+9x²
e) 63-84a+28a²
f) 0,16x9(potęga)y4(potęga)-4x4(potęga)y²
g) 36t4(potęga)w²-4t²w³+(⅓w)⁴
g) 2x⁶-4√2x⁸+4x⁷
2009-11-22T14:51:41+01:00
A) a2 + 2
b) 4 * 3x + 3y = 12x+3y
c) z6 + 9z2
d) 5-3x2
e) 9 * 7 - 4 * 7a = 63 - 28a
f) 0,8x6y4 - 25x2
g) 36t4w2 - 9w4
g) 2x3 - 4x10
liczę na najlepszą odp :)