Odpowiedzi

2009-11-22T14:42:38+01:00
(x+4)²=x(6+x)
x²+8x+16=6x+x²
8x-6x=-16
2x=-16
x=-8

(3x+2)²=x(-2+9x)
9x²+12x+4=-2x+9x²
12x+2x=-4
14x=-4
x=-4/14
x=-2/7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:43:36+01:00
(x+4)²=x(6+x)
x²+16+8x=6x+x²
16+8x=6x
16=6x-8x
-2x=16 |:-2
x=-8

(3x+2)²=x(-2+9x)
9x²+4+12x=-2x+9x²
4+12x=-2x
4=-2x-12x
-14x=4 |:-14
x=-2/7
2009-11-22T14:46:39+01:00
1](x+4)²=x(6+x)→x²+8x+16=6x+x²→2x=16→x=8 zad.2](3x+2)²=x(-2+9x)→9x²+12x+4=-2x+9x²→14x=-4→x= -2/7