Odpowiedzi

2009-11-22T14:43:25+01:00
Mr1 = 200g
Cp1 = 10%
mh2od = 100g
Cp2=?
ms= ?
Cp = ms/mr * 100% / *mr
Cp *mr = ms *100%
ms= cp * mr / 100%

ms= 10 * 200 / 100 = 20g

Jeśli dodajemy wodę, to tylko masa roztworu się zmienia, a ms zostaje takie samo.

Cp2 = ms / (mr1 + mh2od) * 100%
Cp2 = 20/ 300 * 100% = 6,67%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:09:21+01:00
Mr1=200g
mw=100g
cp1-10%
cp=?

ms=10%*200g/100%=20g
mr=200g+100g=300g

cp=20g/300g * 100%=ok6,7%