Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:47:24+01:00
Anna 9x
Barbara 7x
Cecylia 4x
9x+7x+4x=20x
Anna 9x/20x *100%=45%
Barbara 7x/20x *100%=35%
Cecylia 4x/20x *100%=20%
2009-11-22T14:47:05+01:00
Anna 9x, Barbara 7x, Cecylia4x
9+7+5=20x
9x/20x*100%= 45%
7x/20x*100%= 35%
4x/20x*100%= 20%
2009-11-22T14:47:36+01:00
9 : 7 : 4

Anna:
9÷(9+7+4) × 100% = 9/20 x 100 % =45%

Barbara:
7/(9+7+4)x100% =7/20 x 100%= 35%

Cecylia :
100 - (45+35)= 20 %