Odpowiedzi

2009-11-22T14:57:12+01:00
Artykuł niewielka praca publicystyczna, literacka lub naukowa, umieszczona w czasopiśmie
Chorągiew - przytwierdzona do drzewca tkanina określonego koloru lub kolorów,ozdobiona haftami , często godłem państwa lub znakiem organizacji wojskowej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:57:51+01:00
Articles - Artykuły po angielsku
Artykuł jest kawałkiem tekstu przeznaczonym do publikacji w czasopiśmie, magazynie, gazecie, ulotce itp. Styl w jakim artykuł zostanie napisany zależy głównie od odbiorcy-czytelnika. Celem artykułu może być opis wydarzeń, ludzi, miejsc, opinia na jakiś temat, porada itp.
Artykuł (ang. Article) - list lub wiadomość konkretnego użytkownika przeznaczona dla grupy dyskusyjnej.
Słowa kluczowe opisujące definicję: artykuł grupa dyskusyjna

A chorągiew to ja niewiem