Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:50:51+01:00
Zad 1
5cm

zad 2
a) tak
b)nie
c)tak (równoboczny)
2009-11-22T14:52:14+01:00
1. trzeci bok ma miarę 5 cm. jest to rójkąt równoramienny więc dwa boki muszą mieć taką samą miarę

2a) 180-65-50stopni=65 stopni<---może być równoramienny
b)180-60-55=65<-----------------nie może być
c)ma dwa kąty takie same więc może być równoramienny. ten trójkąt akurat też że jest równoboczny.
2009-11-22T14:53:01+01:00
Zad 1.
5 cm

zad 2
a)tak
b)nie
c)ten trójkąt jest równoboczny