Odpowiedzi

2009-11-22T14:58:59+01:00
Chetnie bym ci pomogła niestety nie mam tej książki.. może byś to przepisała??
10 2 10
2009-11-22T15:09:05+01:00
1. A
2. C
3. B
4. ?
5. C
6. A
7. ?
8. D
9. A
10. B
11. B
12. B lub C
13, 14 ?
15. A (2)
16. ?
17. ?
18. B
19. A
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:22:01+01:00
1.b
2.c
3.b
4.b
5.c
6.a
7.b
8.d
9.a
10.b
11.b
12.d
13.b
14.c
15.a
16.a
17.c
18.b
19.c
18 2 18