Odpowiedzi

2009-11-22T14:52:33+01:00
Ściana komórkowa rośliny jest bardziej odporna niz ściana komórkowa bakterii
2009-11-22T14:53:52+01:00
Ściana komórkowa komórki roślinnej zbudowana jest z celulozy (jest to polisacharyd), a ściana komórkowa bakterii zbudowana jest z mureiny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:54:03+01:00
Komórka bakteryjna jest przenikliwa w przeciwieństwie do komórki roślinej która to ma za zadanie chroni wnętrze komórka bakteryjna zaś przepuszcza pokarm