Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:54:47+01:00
Odczuwam wtedy spokój. Dźwięk piszczałek dobiega do mych uszu, a ja wsłuchując się w kościelne brzmienia, rozkoszuję swój umysł. Słuchając organ jestem w innym świecie, jest w świecie wyobraźni.
2009-11-22T15:03:50+01:00
Muzyka organowa kojarzy mi się ze strasznym domem... z horrorami i z różnymi strasznymi rzeczami.
Słuchając muzyki organowej odczuwam lęk i strach.
1 5 1