Odpowiedzi

2009-11-22T14:59:18+01:00
Po prostu wchodzisz na stronkę Avonu i zamawiasz ten katalog albo poprzez konsultantkę Avonu .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:19:47+01:00
Wchodzi się na stronę www.avon.com i tam masz taką strone główną i patrzysz sobie katalogi,albo jak masz jakąś konsultantkę to ona też może Ci dać
2009-11-22T20:02:35+01:00
Wchodzisz na stronę www.avon.com i na stonie gównej masz opcje katalog, albo mozesz napisac go konsultantki i on ci poda.