Odpowiedzi

2009-11-22T14:59:59+01:00
Liczby dwucyfrowe - 90
liczby dwucyfrowe mniejsze od 50 - 40

100% - 90
x - 40

x = 40 x 100% : 90
x ≈ 44, 4 %

Odp: Liczby dwucyfrowe mniejsze od 50 stanowią ok . 44,4 % wszystkich liczb dwucyfrowych.
2009-11-22T15:00:16+01:00
Liczb Dwucyfrowych jest od 10-99 czyli 90 liczb

10-49 = 40 liczb
40÷90 = 44,(4) %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:04:42+01:00
Wszystkie liczby dwucyfrowe mniejsze od 50-
10*4=40 mniejsze od 50 dwucyfrowe
10*9+9=99 wszystkie liczby dwucyfrowe
90-stoprocent
40-x
40:90*100=400:9=44,444procent=44,(4)procent
odp:liczby dwucyfrowe mniejsze od 50 to 44,(4)% wszystkich liczb dwucyfrowych