Wzorując się na przykładzie przetłumacz każde zdanie na 2 sposoby. np.
np. Cats aren't as dangerous as lions.
Lions are more dangerous than cat.

1.Nie jesteś taka szalona,jak Twoja matka.
2.Hotele są znacznie droższe niż motele.
3.Jeniffer Lopez jest dużo atrakcyjniejsza niż Madonna.
4.Co jest gorsze,ból zęba,czy ból głowy?
5.Twój ogród jest odrobine mniejszy niż mój.
6.Mam mniej pieniędzy niż Ty,ale jestem bardziej szczęśliwa.
7.Podatki w Szwecji są o niebo wyższe niż we Francji.
8.Żółwie żyją znacznie dłuzej niż muchy.
9.Nie jesteś tak bystra jak Twoja siostra bliżniaczka.
10.Moja sofa jest o wiele wygodniejsza niż Twój fotel.
11.J.Bajkał jest znacznie głębsze niż Wigry.
12.Moje życie jest o wiele bardziej interesujące niż sądzisz.

2

Odpowiedzi

2009-11-22T15:00:30+01:00
Wejdź sobie na tłumacz i to przetłumacz.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:14:20+01:00

1.Nie jesteś taka szalona,jak Twoja matka.
You aren't as crazy as your mother.
Your mother is more crazy than you.
2.Hotele są znacznie droższe niż motele.
Motels aren't as expensive as hotels.
Hotels are more expensive than motels.
3.Jeniffer Lopez jest dużo atrakcyjniejsza niż Madonna.
Madonna isn't as attractive as Jeniffer Lopez.
Jeniffer Lopez is more attractive than Madonna.
4.Co jest gorsze,ból zęba,czy ból głowy?
What is worse, toothache or headache? (hm dziwne)
5.Twój ogród jest odrobine mniejszy niż mój.
My garden isn't small as a little bit as yours.
Your garden is a little bit smaller than mine.
6.Mam mniej pieniędzy niż Ty,ale jestem bardziej szczęśliwa.
I haven't money as much you, but I'm happier.
You're have more money than me.
7.Podatki w Szwecji są o niebo wyższe niż we Francji.
Taxes in France aren't high as much as in Sweden
Taxes in Sweden are much higher than in France.
8.Żółwie żyją znacznie dłuzej niż muchy.
Bees aren't live long as much as turtles.
Turtles live much longer than bees.
9.Nie jesteś tak bystra jak Twoja siostra bliżniaczka.
You aren't as smart as your twin sister.
Your twin sister is smarter than you.
10.Moja sofa jest o wiele wygodniejsza niż Twój fotel.
Your armchair isn't comfortable as much as my sofa.
My sofa is much comfortable than your armchair.
11.J.Bajkał jest znacznie głębsze niż Wigry.
Wigry aren't deep as much as Bajkał.
J.Bałkaj is much deeper than Wigry.
12.Moje życie jest o wiele bardziej interesujące niż sądzisz.
My life is much interesting than you think.
(tutaj chyba tylko 1)