Odpowiedzi

2009-11-22T15:06:23+01:00
-odżywianie się- pobieranie pokarmu
-wzrost i rozwój-przyrost masy
-oddychanie-wymiana gazowa
-wydalanie-usuwanie zbędnych i szkodliwych produktów przemiany materii
-reagowanie na bodźce- pobudliwość
-ruch
-rozmnażanie się
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:35:20+01:00
1. Oddychanie
2. Odżywianie
3. Wzrastanie
4. Poruszanie
5. Wydalanie
6. Rozmnażanie
7. Reakcja na bodźce
1 5 1
2009-11-22T19:35:40+01:00
-odżywianie;
-rozmnażanie;
-wydalanie;
-oddychanie;
-wzrost;
-reakcje na bodźce;
-poruszanie się