Rozdział: czas, droga,prędkość
A)
Gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h to pokonywałby:
- w ciągu1 godz. ...........metrów
-w ciągu1 minuty ...........metrów
-w ciągu1 sekundy ...........metrów

proszę o pomoc!!

3

Odpowiedzi

2009-11-22T15:03:45+01:00
W ciągu 1 h - 120 km
w ciągu 1 min - 2 km
w ciągu 1 s - 0.(33) km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:03:56+01:00
W ciągu 1 godziny - 120km=120000m
w ciągu jednej minuty - 120/60=2km=2000m
w ciągu 1 sekundy- 120000m/3600=33 1/3(jedna trzecia)m
2009-11-22T15:05:06+01:00
V=s/t
s=V*t
s1=120km/h*1h=120km
120km/h=120km/60min=2km/min
s2=2km/min*1min=2km
120km/h=120000m/3600s=33,33m/s
s3=33,33m/s*1s=33,33m