Odpowiedzi

2009-11-22T15:08:45+01:00
Gdy zdamy egzamin rozpiera nas radość z samego siebie!Wiemy że zdaliśmy egzamin na lepsze życie, ale że3 mogliśmy się postarać przy pierwszej próbie!!Nie lepiej byłoby poświęcić dzień na nauce(gdyż potem coś z tego mamy), a nie nA GRZE(Z KTÓREJ NIC NIE MAMY)...---zastanawiamy się... Gdy zdamy egzamin wiemy że zrobiliśmy to na co nas stć! Ale mogliśmy to wcześniej zrobić!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:10:18+01:00
Po napisaniu egzaminu poprawkowego czułam się wspaniale
czułam, że odfrówam
to było coś niesamowitego, wspaniałego
coś czego nie da się porównac z innym uczuciem
nigdy nie czułam się tak jak teraz
każdy egzamin był dla mnie sptresujący,
tak samo było z egzaminem poprawkowym, ale
naszczęście to już za mną
jestem zadowolona i rozpromieniona
to najwspanialszy dzień w moim życiu
nigdy go niezapomnę,
2009-11-22T17:41:00+01:00
Wielka radość ze zdania egzaminu na który sie wkuwało dniami i nocami........satysfakcja dla samego siebie ze sie udało i idowodnienie sobie że naprawde coś sie umie itp.....