1.Do podanych wyrazów dopisz synonimy, w których występuje H lub CH
*gwar
*flaga
*szczupły
*kask
*widnokrąg
*zimno
*przechwalać się
*wynagrodzenie

2. Rozdziel podane wyrazy na dwie grupy synonimów wyrazów CHAOS i PORZĄDEK:
-bezład, doskonałość, symetria, dezorganizacja, zgoda, harmonia, rozgardiasz, nieporządek, bałagan, zamęt, zamieszanie.


2

Odpowiedzi

2009-11-22T15:17:59+01:00
.Do podanych wyrazów dopisz synonimy, w których występuje H lub CH
*gwar- hałas
*flaga -
*szczupły - chudy
*kask - chełm
*widnokrąg - horyzont
*zimno - chłod
*przechwalać się - chwalic sie
*wynagrodzenie - hojnosc

2. Rozdziel podane wyrazy na dwie grupy synonimów wyrazów
CHAOS bezład, dezorganizacja, rozgardiasz, nieporządek, bałagan, zamęt, zamieszanie.
PORZĄDEK:doskonałość, symetria zgoda, harmonia,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:19:33+01:00
Zad. 1)
*gwar - hałas, harmider, huk
*flaga - chorągiew
*szczupły - chudy, wychudzony
*kask - hełm
*widnokrąg - horyzont
*zimno - chłodno, (chłód)
*przechwalać się - chępić się
*wynagrodzenie - honorarium

zad. 2)
CHAOS: bezład, dezorganizacja, rozgardiasz, nieporządek, bałagan, zamęt, zamieszanie
PORZĄDEK: doskonałość, symetria, zgoda, harmonia
4 4 4