Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T15:20:15+01:00
Masa czjnika jest więc równa 3/9,81=0,30581039755351681957186544342508 kg
(ciężar zamieniamy na kilogramy)
następnie liczymy objętość
Objętość jest ilorazem masy przez gęstość
V=0,30581039755351681957186544342508/2700=1,132631102050062294710e-4(m^3) co jest równe około 0,113263 dm^3
2 2 2
2009-11-22T15:40:35+01:00
Q aluminium = 2720kg/m³
waży 3N
v=?
Fg=m*g /:g
Fg/g=m
Fg/g
q=---------- /*v
v
qv=Fg/g /:q
Fg/g
v=---------
q
3/10
v=-------
2720
v=3/10*1/2720
v=3/27200m³
v=3000/27200dm³
v≠1/9dm³
2 1 2