Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:25:24+01:00
1.
400g-25% /*4
1600g-100%
Odp.Należy zebrać 1600g grzybów, aby po wysuszeniu mieć 400g grzybów.

2.
3000*8,5+3000=255+3000=3255zł
Odp.Pan Adam po roku będzie musiał spłacić 3255zł długu.
2009-11-22T15:58:29+01:00
Zad 1.
400g - 25%
x - 100%
25x = 40000 /:25
x=1600 [g]

Odp: Należy zebrać 1600g grzybów.


Zad 2.
3000+0,085*3000 = 3000+255 = 3255zł

Odp: Pan Adam po roku będzie musiał spłacić 3255 zł.