Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:26:27+01:00
Ad1)
- Ziemia przyciąga ludzi
- Księżyc jest w stałej odległości od Ziemi
Ad2)
- karuzela w lunaparku
- koło w samochdzie
- koło obrotowe w klatce u chomika :P
2009-11-22T15:27:10+01:00
1. Grawitacyjnych: spadanie doniczki z rośliną na przechodniów (;)), spadanie książki na ziemię i ogólnie wszystko związane ze spadaniem.

2. Ciała poruszające się po okręgu: samochód na zakręcie, wskazówki zegara, kopnięta w dal piłka, drzwi obrotowe.
2009-11-22T15:28:24+01:00
Spadanie jabłka na ziemie, pilka spada gdy ją puścimy


ruch planet wokól slońca ,plyta w napędzie CD